2013. április 13., szombat

26.rész. A második esély nem esély, az szerelem.

Az előző részhez, igaz összejött a 19 komment, de hogy? Kaptam vagy 7 névtelent ugyanattól az embertől. A 24. részhez alig jött néhány névtelen, és ezzel együtt meglett a HÚSZ megjegyzés ....
Mindegy, köszönöm drága névtelen rohadt jólesett... Na mindegy.. Ez a rész ilyen rövid, mert minden kedvem elment az írástól, DE megírtam a maradék olvasóimnak.
Következő rész : valamikor.
Kommenthatár : nincs.
Kommenteltek, ha akartok...
(Köszönöm.)



-Ne. - próbáltam ellenkezni
-Kérlek. - szája alig távolodott pár centit az enyémtől
-Nem. Egyáltalán minek jöttél ide? - toltam el magamtól
-Mert nem bírom nélküled. Nem bírom tovább, hogy reggel egyedül kelek fel, hogy este egyedül fekszem le, hogy nem csókolhatlak, hogy nem érinthetlek, hogy nem vagy velem. Hogy nem szerethetlek. Kérlek, csak egy esélyt adj. Csak még egyet, és ígérem, nem szúrom el.
Nem tudtam megszólalni. Úgy éreztem, idő kell a gondolkodásra. Egyszer összetörte a szívemet, nem akarom mégegyszer átélni.
-Adj időt. - mondtam, és becsuktam az ajtót
Talán egyszerűbb lenne megbocsájtani és feledni. Talán egyszerűbb lenne továbblépni, és élni a boldog hétköznapokat. De én nem akarom. El akarom felejteni, túllépni. Egy új életet kezdeni nélküle.
A gondolatmenetemet az álomvilágom szakította félbe. 



" Harry Styles : Apa leszek és büszkén vállalom! " - olvastam a reggeli szennylapot. " A híres Brit banda, a One Direction szívtiprója mindössze húsz éves és már az apaságra készül. Harry ezt nyilatkozta riporterünknek : Lehet, hogy fiatal vagyok, de mindennél jobban szeretem a páromat és ez a baba csak még szorosabb köteléket font közöttünk. Ez a legjobb dolog, ami valaha történt velem. Imádom ezt az érzést! - Hát jólvan Harry, csak nehogy pórul járj. Mindenesetre a szerkesztőség gratulál neked, és a (gondoljuk) jövendőbelidnek! " 
Legalább ők boldogak. Azt hiszem az egyetlen jó dolog, ami történt velem, az, hogy a legjobb barátnőm, a testvérem boldog, és ez nekem mindennel felér. Egy őszinte mosoly, egy igazi nevetés és én is jól érzem magam, ha vele vagyok. Mindezt egyetlen egy embernek köszönhetem. Életem végéig hálás leszek neki, amiért megbecsüli Bettyt. Igen, ő Harold Edward Styles. Az ember aki vigyáz rá.
-Szép, jó reggelt! - bicegett be a konyhába Betty
-Hogy van a lábad? - kérdeztem köszönés nélkül
-Fáj, de nem annyira, mint eddig.
Tanácsot kell kérnem. Ő mindig tudja mit kell mondani és tenni. 
Gyerünk! Szedd össze magad! - szidtam magam belülről
-Betty, - fordultam felé - nem tudom mit kéne tennem.
-Tudom mire gondolsz, és tudod, hogy mennyire haragszom rá.
-Nem tudom, hogy képes lennék -e újra bízni benne, és nem tudom hogy képes lennék - e félelem nélkül leélni az életem mellette.
-A második esély nem esély, az szerelem. - ment ki ezzel a mondattal  konyhából


Tudom, hogy SOKAN nem olvasták el azt, amit a rész eljén írtam. Menj vissza, és OLVASD EL !!

21 megjegyzés:

  1. El olvastam a fentit....megértelek... <3
    A rész pedig kikúrt jó lett :DD bár rövid,de akkor is nagyon jó lett :)) Hamar kövit!! :P
    Pusziii xx :* <3

    VálaszTörlés
  2. jujj, nagyon jó lett! Éva, tudd hogy én minden részt elolvastam és sokszor kommenteltem, de minden részhez csak egyszer. Remélem nem fogod abbahagyni az írást. Szeretlek <3

    VálaszTörlés
  3. "Egy őszinte mosoly, egy igazi nevetés és én is jól érzem magam, ha vele vagyok. Mindezt egyetlen egy embernek köszönhetem. Életem végéig hálás leszek neki," -ezt a rész imádom*-*♥
    hamar kövit;)<3

    VálaszTörlés
  4. Szióóóóó!(:
    Én ma olvastam el a blogodat és IMÁDOM! *-----* Egyik kedvenc blogom :) Én személy szerint MINDIG elolvasom a bejegyzést az elejétől a végéig. Nagyon szomorú lennék ha a abbahagynád a blogot. És hidd el hogy SOKAN OLVASSÁK A BLOGOD CSAK NEM MINDENKINEK VAN BLOGGER FIÓKJA!!!!! IMÁDOM AHOGY ÍRSZ!!!<3

    VálaszTörlés
  5. Sziaaa!! Én mindig is elolvasom, névvel kommentelek, és ez is nagyon jóó lett így!! Remélem azért hamar visszajön a kedved az íráshoz és hamar hozod nekünk a kövii részt!♥♥

    VálaszTörlés
  6. Nehogy abba hagyd az írást.! Ne add fel.Lépj túl az ilyeneken.!
    Ui:Siess a kövivel.!

    VálaszTörlés
  7. NE HAGYD ABBA, MERT MEGVERLEK! DE MIÉRT HARAGSZOL A NÉVTELENRE ?:s :s
    NEMT TUDOM, HOGYAN MONDJAM EL:(( NEM AKARLAK MEGBÁNTANI!
    SIESS A KÖVETKEZŐVEL SZIVEM:$$:**

    VálaszTörlés
  8. Juj *.*
    Fantasztikus.
    Rövid ( :@) de mégis tökéletes. !!
    Wáá!! Harry, Zayn, Alex...na meg Betty !!
    Juj *.* Annyira jól írsz, büszke vagyok rád !! Szeretlek te ...te suncimunci !! Alig várom már a következő részt, ami remélhetőleg HOSSZÚ lessz !! Minnél hamarabb írd meg, és gondolkozz el azon, hogy hány olvasód van aki szeret téged, és a blogodat is imádja. Ne add fel !!
    U.i. : akkor maradj erős, mikor a legnehezebb. akkor küzddj, mikor már nem bírod..SOHA NE ADD FEL ! Jó amit csinálsz, nem érdemes pár "ember" miatt feladni azt amit te szeretsz, amit tudsz. SZERETLEK SIS. :*

    VálaszTörlés
  9. Ne add fel! Lépj túl az ilyeneken!
    Amúgy nagyon jó lett a rész :)siess a kövivel :) <3

    VálaszTörlés
  10. Egy napja se hogy rá találtam a blogodra. Fantasztikus hogy mindig van benne valami csavar. nem az a semleges tömeg gyártmány ami általaban van. Imádom ahogyan írsz. Nagyon sok blogot olvasok (persze Zayn-est) de ilyet meg nem olvastam szóval nagyon tetszik a blogod ne merd abba hanyni.
    Nagyon rövidd lett a rész.:(( ugye Alex ad neki még egy esélyt? Kérleek szépeeen. Harry és Betty annyira aranyosak együtt. Remélem kis fiú lesz. (Mini Harry)
    NE MERD ABBA HAGYNI! KURVA JÓL ÍRSZ. IMÀDOM A BLOGOD!

    VálaszTörlés
  11. Na. Tőlem gondolom nem vársz mást mint ezt: SZARD LE. lépj tovább az ilyen ne befolyásoljon.:) Mert nagyooooooooooooon jól írsz, sőt veled együtt dolgozni tényleg megtiszteltetés lesz . Ne érdekeljenek az ilyen barmok, mert az ilyenek azok. Nem éri meg h emiatt felidegesítsd magad. Én már csak tudom. Megértelek de na. Szögezzük le. Ha abbahagyod.. én is abbahagyom az NSF-t. És eddigi beszélgetéseinkből úgy jött le, hogy nem szeretnéd.:)). Én sem szeretném, hogy te abbahagyd. Rajtad múlik. Tudod, hogy imádom az írásaidat. és sokan mások is rajtam kívül. Nem hagyhatsz minket csak így cserben :((. Szóval nagyoooon gyorsan kövit, mert imádom .♥

    VálaszTörlés
  12. Ééééva:$$ Atyagaty, Holly Molly*.* SZARD LE ŐKET! Nem érdemlik meg, hogy miattuk szomorkodj! És az a fő,h mi olvassuk a blogodat!:))

    VálaszTörlés
  13. 11.243 látogatóó:$$ nehogymár azok miatt szomorkodj, akik kiléptek a csoportból... IRIGYKEDNEK ÉS KÉSZ!:) Gyoorsan a következőt:$

    VálaszTörlés
  14. Éva szia!!! Én nagyon szeretem a blog már az első rész óta!!
    Nem emlékszem hogy találtam meg de megtaláltam és imádom *.*
    Ne törődj azokkal akik kiléptek a csopiból mi itt vagyunk és SZERETJÜK AZ ÍRÁSODAT!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  15. kövit :D és ne foglalkozz a többivel.. :)

    VálaszTörlés
  16. Szia..Új olvasó vagyok ,de egyszerűen imádom a blogod ! Neked tehetséged van ,hogy megríkass (jó értelembe) és a történet íráshoz is! Csak így tovább kövit légyszi..:)) 2 óra alatt elolvastam az összeset..*-*

    VálaszTörlés