2013. április 9., kedd

25.rész. Rabságba ejtett, és nem csak a szívemet, hanem a lelkemet is.


A kórházi mosdóból félve mentem vissza Harryhez. Biztos voltam benne, hogy pánikol, és nem tévedtem.
-Jól vagy? Hívjak egy orvost? Igen, kell egy orvos. Jobb lesz ha hívok egy orvost. - hadarta el, és már ott sem volt
Három percen belül egy harminc év körüli, fehér köpenyes férfival tért vissza. Ő Alex orvosa.
-Kérem, fáradjon utánam, a fiatalember addig itt megvárja. - mosolygott
Elindultam Dr. Moore után. Elvezetett a hármas vizsgálóig, ahol elvégzett néhány tesztet. Vett tőlem vért, meg még csinált pár dolgot. Igazából nem tudtam mit csinál, nem vagyok én orvostanhallgató.
Fél órát vártam, amíg megkaptam a papírt, amin az eredmények voltak. Dr. Moore mosolyogva nyújtotta át őket. Amikor megláttam, az állam is leesett.
-Gratulálok Miss Tomphson, ön anyuka lesz. Hívjam be a szerencsés apukát? - mosolygott
-Ne ! Kérem, ne mondjon senkinek semmit, csak annyit, hogy nincs semmi bajom és jól vagyok.
-Öhm... rendben. Most pihenjen, reggel bemehet Miss Smith - hez.
-Köszönöm.
Nem hiszem el. Hogyan történhetett ez? Najó, hülye kérdés, de akkoris. Harry mit fog szólni? Az álmom...Istenem, könyörgöm, ne kelljen elhagynom őt.



*Alex szemszöge*

Reggel kipihenten ébredtem, és jó kedvem volt. Már megint kórház. Utálom az ilyen helyeket mégis mindig ide kerülök.
-Bejöhetek? - nyitott be Betty
-Természetesen, ez nem kérdés. - mosolyogtam rá
Ahogy belépett az ajtón, előtört belőle a sírás. Nem értettem miért, de felálltam az ágyról és odamentem megölelni.
-Alex, félek! - zokogott
-Mi történt? - lepődtem meg
-É - én... t - terhes vagyok. - dadogta
-Nagynéni leszek! - vigyorodtam el - Oh yeah! Nagynéni leszek! Igen! Ez az ! - kezdtem bele az örömtáncba
Betty felnevetett, majd azonnal elkomorodott. Tudtam, hogy baj van.
-Mi a probléma? - kérdeztem
-Harry. - válaszolta lehajtott fejjel
-Nem akarja a babát? - sokkoltam le
-Nem. Vagyis....nem tudom. Félek elmondani neki.
-Miért? Biztosan örülni fog. Imádja a gyerekeket.
-Volt egy álmom, és rettegek, hogy valóra válik. Emlékezz vissza, a tied is valóra vált, és rossz vége lett.
-De nem a legrosszabb. Nyugodj meg, és meséld el, hogy mit álmodtál.
-Hát... Harry nagyon ideges volt, és csalódott. A gondolataimban el akartam menni, és így is lett. Nem akarom őt elhagyni, nem akarok nélküle élni. Szeretem és nem akarom elveszíteni.



*Zayn szemszöge*

Egész éjjel nem aludtam, hanem Őt figyeltem. Annyira tökéletes, még akkor is amikor alszik. Annyira jó lenne, ha megbocsájtana. Annyira hiányzik. A hangja, a mosolya, az érintése, az illata. Mindene.
De megértem, hogy soha többé nem akar látni, hiszen az amit tettem megbocsájthatatlan.
Csak egyet nem értek. Miért van az, hogy minden pillanat elteltével jobban szeretem?

*Alex szemszöge*

-Végre itthon! - nyitottam be a házba
Még reggel kiengedtek a kórházból, szerencsére. Persze az orvos azt mondta, hogy itthon pihenjek sokat.
-Köszönöm Mrs. Bell, hogy vigyázott a két rosszcsontra. - mosolygott Betty az előtte álló nénire.
Molly, mikor meglátott, azonnal megiramodott felém. Ugrált, ugatott, körbe futott néhányszor, amíg az ölembe nem vettem.
-Loki! - mosolyodott el Danielle
-Liam le sem tagadhatnád! - nevettem
-Nem is akarom! - kuncogott
A pórázt ráakasztotta Loki nyakörvére és Danielle - el együtt elmentek.


Már mindenki elvonult, csak Hazza, Betty és én maradtunk.
-Azt hiszem, én most magatokra hagylak titeket. - mosolyogtam
-Ne! - pattant fel a kanapéról Betty
Hazz értetlenül nézett a lányra.

*Betty szemszöge*

Szerintem, ha most nem mondom el, később képtelen leszek rá. Belenéztem Harry csillogó zöld szemeibe, és elgyengültem. Ez a fiú megbabonázott. Eszméletlen, mikor a szemembe néz, azokkal a gyönyörű, csillogó szemeivel. Most viszont féltem, féltem, hogy elveszítem. Nem! Nem akarom! ..
-Betty! Van valami baj? - nézett rám kissé megijedve
-Nem vagyis.. Harry.. é - én..
-Igen? - nézett rám kérdőn
-Sajnálom. - csordult ki egy könnycsepp- Harry.. te - terhes vagyok.
Harry nem mozdult. Lefagyott. Legalább öt másodperc telt el így, amikor a fejéhez kapott, és körbe - körbe járkált.
-Fiú lesz vagy lány? Lehet már tudni? Szükségünk lesz csörgőre, cumira, babaruhákra, kiságyra, babaszobára, etetőszékre, babakocsira, mindenféle játékra. Fiú lesz vagy lány? Ezt már kérdeztem. Apa leszek! - vigyorodott el
Egy hatalmas kő esett le a szívemről, ezért megcsókoltam. El sem hiszem, hogy örül neki.
-Van még kilenc hónapod! - mosolyodtam el
Harry lenyugodott és megölelt.


Hurrá, megint egyedül vagyok, mivel Hazz és Betty elmentek vacsorázni. Örülök, hogy boldogok, de az egyedül töltött estéim unalmasak.
-Molly! Nem hiszem el! - szóltam rá a kutyára
Istenem már csak ez hiányzott! Mikor fogja felfogni, hogy a szőnyeg nem játék? Neki így biztosan jobb, hogy össze van rágva.
-Ne ugass már, nyitom! - szóltam rá ismét
Megbolondul, ha csengetnek. Jajj! Kellett nekünk kutya..
-Hát te meg mit..? - itt elcsuklott a hangom
Nem rettegtem annyira, de még így is megrémített a látványa.
-Ott voltam. - mondta - Végig. Rettentően aggódtam, hogy mi van veled.
-De.. - nem tudtam egy normális mondatot kipréselni a számon
Lehetetlennek tűnt ez az egész.  Ott volt a kórházban, vigyázott rám.
-Kérlek beszéljük meg.
-Nem akarom megbeszélni. Többet köztünk nem lehet semmi, soha. - néztem a szemébe
-Ha belegondolok, hogy legelőször is ezt mondtad. A szavaknak jelentőségük van Alex. A kimondottaknak és a kimondatlanoknak egyaránt. - lépett közelebb
Igaza van. A kimondatlan szavaknak van a legnagyobb súlyuk.
-Szeretlek. - szorítottam össze szemeimet
Zayn ajkai rátapadtak az enyémekre. Ellenkezni akartam, el akartam tolni de nem ment. Rabságba ejtett, és nem csak a szívemet, hanem a lelkemet is.


Hoppá! Nagyon szépen köszönök minden megjegyzést !
A következő részt akkor fogom hozni, ha meglesz a 19 komment ennél a résznél DE válaszolnotok kell a kérdésekre !!!!!!!!!!
1. Mi a véleményed a történet kialakulásáról?
2.Mi a véleményed a szereplők személyiségéről?
3.Mi a véleményed rólam, mint író?
+ Csatlakoztál már a csoporthoz? Ha nem, akkor tedd meg MOST !  A csoport megnyitásáért kattints IDE !!

21 megjegyzés:

  1. IMÁDOM, ÉÉÉVVAAA:$$*.* Ez ezÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    1.VÉÉÉGRE:$$$
    2.NAGYONJÓÓÓ;))
    3.IMÁÁDLAK!*.*:$$ <3<3<3<3<3<3
    Éééés ezt nem azért, írom mert a barátnőm vagy, mert az is vagy, de IMÁDLAK!<3<3<3
    Gyööörsan a következőőt*.*

    VálaszTörlés
  2. 1.Nagyon jó ahogy történnek a dolgok! Zayn-Alex *.*
    2. Nekem Alex személyisége tetszik! Föleg mikor az öröm táncba kezdett és nem is gondolt a nehézségekre.
    3.Nagyon jól tudsz bánni a szavakkal. Részletesen de nem annyira irodle amit gondolsz.
    +Én már rég csatlakoztam a csoporthoz
    xoxo Pusz Dorka

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóóó lett*-* már nagyon vártam is ezt a részt!!
    1.: Hárrynek és Bettynek babája lesz? Nagyot néztem először majd elvigyorodtam. Zayn és Alex? erre csak azt tudom mondani hogy: VÉGREE!!!
    2.: Nekem kifejezetten tetszik!
    3.: NAGYON JÓL ÍRSZ!! KEDVENC BLOGOM SZÓVAL CSAK ÍGY TOVÁBB ÉS SOK RÉSZT VÁRUNK MÉG TŐLLED!!
    + Most csatlakoztam ;)

    VálaszTörlés
  4. 1.A babának örülök, csak azzal majd kell kombinálni, mint ahogy én szoktam xD
    2. Zayn kicsit szokatlan, már az elejétől, de tetszik a többiekről konkrétabban nemtudok mondani.
    3.Te mint író egy zseni vagy! :D <3

    VálaszTörlés
  5. 1.tök jó imádom, bár nekem mindegy csak írd :DD
    2.szerintem jól formáltad őket ,meg karakterileg is :)
    3.imádlak :)

    VálaszTörlés
  6. 1. Nagyon tetszik ahogy kibontakoznak a szálak
    2. Remekül megalkodtad a karaktereket
    3. Szuperül írsz, erre csak annyit mondanék : csak így tovább :))

    VálaszTörlés
  7. 1.jò♥
    2.jòk ! fôleg Ashley ! :D
    3.szeretlek bitch♥

    VálaszTörlés
  8. Először is asdfhghkjl <3 Harry :O Betty :O Harry :O Betty :O H..:O wááá. végre !!
    Másodszor is, túl gyorsan történnek meg a cselekmények,tehát...elsieted kicsit...egy rész alatt, Betty megkapja az eredményeket,gyorsan elmondja Harrynek, és kész. :/ hosszabbra számítottam, de így is fantasztikus !! <3
    1. Fántásztik !! :))
    2.Tökéletesek,főleg Betty =)) jó na , nem , mindegyik nagyon jól van leírva !!
    3. I proud of you !! (vagy hogy írjak) :))
    A lényeg , hogy nagyon nagyon szeretlek !!
    U.i.: NE SIESS A BLOGODDAL !!
    Inkább hozzd később a részeket,de írd alaposabban,fejtsd ki bővebben amit gondolsz !! Szeretlek sis. :*

    VálaszTörlés
  9. 1. Szuper
    2. Jók
    3. Imádlak <3

    VálaszTörlés
  10. 1.IMÁDOM
    2.IMÁDOM
    3.IMÁDLAK ♥
    :DDD

    VálaszTörlés
  11. nagyon jóó!!! :))

    VálaszTörlés
  12. Gyorsan a kövit:$$ Nagyonjóólett<3

    VálaszTörlés
  13. 1.Imádom:$$
    2.Nagyonjóó
    3.IMÁDLAK:$$ *.*:$$ Gyooresan kööövit;))

    VálaszTörlés
  14. ATYAÚÚRISTEN!! Gyerünk gyorsan a kövit, nem bírom ki:$$;))

    VálaszTörlés
  15. SIESSSSSSSS a kövivelll!!!!

    VálaszTörlés
  16. 1. imádom, fantasztikus, tökéletes. :D
    2. a személyiségek jók. :D
    3. fataszituk író vagy és már csak jobb leszel! :D
    puszika. :D

    VálaszTörlés
  17. IMÁDOM, AMIT CSINÁLSZ, AHOGYAN ÍRSZ:$$ AHOGYAN A SZAVAKKAL BÁNSZ, EZ A HALÁLOM:$$ IMÁDLAK(H)(H)

    VálaszTörlés
  18. 1.Fantasztikus:$$
    3.ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
    4.IMÁDLAK:$$*.*
    ATYAÚÚRISTEN:$$

    VálaszTörlés
  19. Nemtudom, honnan gondoltad, hogy én írtam!:((
    Én mindig a fiókkal bejelentkezve írok NEKED Éva:$$*.*
    Mert nagyonjóóvagy:$$ Gyorsan a kövit:)

    VálaszTörlés
  20. juhéééé Betty terhes :33 :]] szupi rész volt :DD
    1.SZUPEEEER TÖRTÉNET :)) <3 *____* :$
    2.Imádom a szereplőket,szuper,ahogy megszemélyesíted őket ;)) :$$
    3.Téged is imádlak <3 :* Nagyon jól írsz :DD

    VálaszTörlés
  21. 1.Perfect *-*
    2.Imádom őket :)
    3.Kiváló ;)
    + Jóhogy! :D
    Eddig ez a rész a kedvencem :)

    VálaszTörlés