2013. április 2., kedd

21.rész. Barátság extrákkal?!

Nem írok ide kisregényt, csak legyetek szívesek nekem írni megjegyzést. Köszönöm . :)x



* három hónappal később, Alex szemszöge *


Nem tudom hogyan, de megint Londonban vagyok. A különbség ezúttal az, hogy véglegesen ide költöztem. Jobban mondva ide költöztünk, Bettyvel. 
Ő még most is boldog párkapcsolatban él Harryvel. Hazza szerencsés, hogy olyasvalaki van mellette, mint Betty. Zayn-el olyasfajta "barátok" vagyunk, de én még mindig szeretem Őt. Napról - napra, percről - percre, pillanatról - pillanatra jobban. Nem tehetek ellene, a szerelem, amit iránta érzek valódi. 
Louis és Eleanor tervezgetik az esküvőt, aminek a pontos dátuma Június 10. -e lesz. Nagyon örülök nekik, ők a tökéletes pár.
Niall összejött Demi Lovato-val, de nekem egyre ellenszenvesebb ez a lány. Mindegy, ő tudja.
Liam tegnap boldogan hívott fel, hogy Dani szeretne egy kiskutyát, így a napokban elmennek és vesznek egy közös háziállatot. Liam természetesen teknőst akar, de azt mondta, hogy egy kutyának is örülni fog.
Ashley és Dawsone otthon tanulnak, nyáron pedig itt fognak nyaralni.
-Alex, ma sem alszom itthon, nem baj ugye? - nézett rám kiskutya szemekkel Betty
Mostanában egyre sűrűbben alszik Harrynél, ami persze nem baj. Boldogok együtt, és ez a legfontosabb.
-Persze, menj csak, de megnéznéd Mollyt? Biztosan megint rosszalkodik.
Betty mosolyogva elindult felkeresni a rosszaságot.
Amióta Londonban élünk, van egy kutyánk, Ő Molly. 
Elképesztő, hogy mennyit bír játszani. Tönkretesz mindent, ami a mancsai közé kerül. Jó alaposan körül kell néznünk, mielőtt beengedjük a házba. A kertben van a kutyaháza, nem messze a medencétől.
-Széteszdte a párnámat, és most alszik! - kiabált az emeletről
-Már megint? - nevettem
Amint már említettem, rosszaság.

-Esküszöm, ez a kutya egyszer ki fog készíteni idegileg. - trappolt le a lépcsőn Betty
-Hagyd már, csak játszott ő is, na. 
-De miért mindig az én párnáimat szedi szét? A tieidet békén hagyja.
-Talán mert én nem hagyom tárva nyitva az ajtómat? - kuncogtam
-Na hagyjál ! - "durcizott", majd felrohant a szobájába
Fél óra múlva lejött átöltözve. Kivételesen jó hamar elkészült, és már itt sem volt. Unalmas estének nézek elébe.


Épp popcornt csináltam amikor csöngettek. Vonszolva a lábaimat, elmentem az ajtóig. 
Enyhén szólva meglepett a látványa az ajtóban.
-Hát te meg mit.. - nem tudtam befejezni
Ajkaimra támadt, és vadul csókolta azokat. Fölkapott az ölébe, és a hálószobáig meg sem állt.
Nem szabad, barátnője van! - szidtam magam, de ebben a pillanatban nem érdekelt. Akartam őt, még akkor is, ha ez nem helyes. Egy kis hang ott csilingelt a fülemben, mint valami vészjelző, de ez volt a legkisebb gondom.
-Kívánlak. - suttogta a fülembe
Válaszul megcsókoltam, és elkezdtem lehámozni róla a ruhákat. Minden előjáték nélkül, és figyelmeztetés nélkül belémhatolt. Nem ez volt az első alkalom, de mégis fájt.
Ám egy rövid idő után a fájdalom élvezetté alakult. Egyre jobban élveztem ezt a dolgot.

* ... szemszöge*

Nem tudom mi ütött belém, de nagyon akartam Alexet. Nem ellenkezett, hagyta, hogy minden a maga útján menjen. 
Élvezem, hogy ÉN okozok neki örömet, hogy ÉN viszem fel a csúcsra. De mégis, nem tudok rá másképp tekinteni, mint egy barátra. Egy barátra, aki jó az ágyban.
Éreztem, hogy közel van már, és én is.
-Csak sikítsd a nevem, ha .. - nem tudtam befejezni, megcsókolt
Még legalább öt percen keresztül tartottam az őrületesen gyors tempót, amikor Alex felsikított.
-Niall !!!!!! 
Fáradtan, lihegve dőltem rá.


Ne felejts el írni megjegyzést! 10 komment = következő rész.

12 megjegyzés:

  1. hmhh....az egyik régebbi résznél éreztem, hogy lesz valami kettejük között, most pedig elégedtt "énmegmondtam" fejjel vigyorgok itt magamnak :D
    De azér Niall szemét xD "csak barát aki jó az ágyban" ufff
    Amugy tetszik! :D

    VálaszTörlés
  2. Na ezt nem gondoltam volna!!! Nagyon jó!!! *_* Siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  3. OMG!!! SZENT SZAR!!! El se hittem amit olvasok huh. Na szoval. Sejtetten h Niall lesz az de azért egy kicsit tényleg bunko dolog na de mind1. Ha ez kiderul tuti lesz balhe boven. nagyon jo lett siess a kovivel!!

    VálaszTörlés
  4. OMG!!!!! Erre sose gondoltam volna! Nagyon jó lett *-* Alig várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  5. ÁÁÁÁ bakker , hamar kövitttt . Meghalok Niall . *.* OMG , JESUS!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. MEGMONDTAM! :))
    Nagyon durva vagy. O.o Kicsit azért mégis lesokkolt nah..de .asdfghjkl!
    Harry és Betty ?...ròluk mikor lessz szò még? :)
    Na meg persze Zayn ??!! :/
    Azonnal folytasd!
    éés...minnél HOSSZABBAT!! :*

    VálaszTörlés
  7. Basszaaameeeeeg ! :000
    Elősször azt hittem Zayn lesz az, és,hogy véletlen Niall nevét kiabálta. De miután vissza olvastam " De mégis, nem tudok rá másképp tekinteni, mint
    egy barátra. Egy barátra, aki jó az ágyban."
    ,lesett,hogy NIALL VAN ALATTAAA! xD
    A következööt nagyon nagyon szépen kérem írd hosszabbra.*—* Tudsz te,csak spórolsz a hellyel,meg az írással. Most tessék itt hagytál kétségek közt..Örülsz????
    Ne sokáá a kööviiit.*—*

    VálaszTörlés
  8. imádtam *---* oh my carrot!!! NIALL???? WTF???? O.o hamar kövit <3 :DDD

    VálaszTörlés
  9. SzentAtyaEgyUrIsten !!! NIAAAAAAAAAAAAAAAAAALL !!!!!!! :o3
    SIESS A KÖVIVEL !! ♥
    ..Melissza..

    VálaszTörlés
  10. én azt hittem Zayn az.. de Niall? nem is számítottam rá :D amugy nagyon jó, most olvasom elsőnek (persze az elejétől kezdtem) de Istenem, ROHADTUL JÓÓÓL ÍRSZ*-* Gyorsan a kövii réééészt!!!

    VálaszTörlés
  11. Azta.... erre nem tudom mit mondjak. Keresnem kell a szavakat.:)) ElKÉPESZTŐ:D♥ Kövit :D

    VálaszTörlés
  12. eskü azt hittem h Zayn az o.O xD

    VálaszTörlés