2013. november 17., vasárnap

2.évad 8.rész. - A múlt

Nem szeretnék kisregényt írni ide, csak annyit mondok, hogy köszönöm a 92 (!!) feliratkozót és, nagyon remélem, hogy a csoportban lévő 118 (!!) emberből még feliratkoztok néhányan, hogy itt is elérjük a gyönyörű háromjegyű számot!

Jó olvasást,
~É.M.



A tudat, hogy a napló már nincs nálam és, hogy már nem olvashatom, nem fedhetem fel az eddig rejtegetett titkokat, megőrjít. Forgolódom éjszakánkét, tétlenkedek minden nap. Élő halottá váltam.

Anyámat egy hete nem láttam, még csak nem is hallottam. Olyan, mintha eltűnt volna, mintha sosem lett volna valódi, ami történt. Az egyetlen, ami bizonyítja azt, hogy igazi volt, az a bennem maradt üresség és hiányérzet. Egy hatalmas fekete lyuk tátong a mellkasomban, és bármit teszek, nem tűnik el!

A ház üres volt, csend telepedett minden szobára. Csak a nappaliban hallatszódott halk füzet lapozgatás. Behajoltam az ajtón, és megláttam Harry göndör fürtjeit, majd a kezében lévő albumra tévedt a szemem. Hatalmas volt. A borítón gyönyörű betűkkel szerepelt egyetlen egy szó. Emlékek. Elgondolkoztam, milyen emlékekkel lehet tele, hogy ilyen nagy? Talán családi fotók? Esetleg a régi hírnevet megörökítő pillanatok? Olyan furcsa, hisz soha senki nem beszélt nekem erről. Nem ismerem a saját apám múltját. Hiába kerestem rá a neten, semmit nem találtam. Három, körülbelül egy órás videó van fent YouTube-on: Up All Night, Take Me Home és Midnight Memories. A zenéjükön kívül sehol nincs semmi. Sem interjúk, sem cikkek, sem videónaplók, sőt! Még az X-Faktoros videók sem. Semmi. Mintha eltűntek volna, és senki nem ismerné őket. Mintha nem lenne múltjuk, csak jelenjük.

-Harry? - ültem le mellé.
-Jess, hát te? - zavart tekintete szinte perzselt, s kezében tartott albumot szempillantások alatt összecsukta.
-Az mi? - mutattam a kezében tartott tárgyra.
-Semmi - próbálta leplezni idegességét.
-Harry, holnap után leszek húsz éves. Azt hiszem elég volt a titkokból.
-Igazad van, Jess. Talán nem kellet volna mindent eltüntessünk - sütötte le szemeit.
-Ezt hogy érted?
-Tessék - adta át nekem a szóbanforgó albumot.

Végigsimítottam a borítóján, majd egy mély lélegzetvétel után kinyitottam. Az első oldalon egy fénykép volt, alatta egy dátummal, és egy kivágott újságcikkel.

" 2010. július 23. - Megszületett a One Direction! Simon Cowell öt hihetetlenül tehetséges fiúból gyúrt össze egy bandát. Liam Payne, Niall Horan, Louis Tomlinson, Harry Styles és Zayn Malik közös erővel indul az élő közvetítés ideje alatt zajló versenyre. Hajrá fiúk! "

Elképedve néztem magam elé, majd lapoztam. Rengeteg kép volt, mind az X-Faktoros fellépéseket örökítették meg. Hihetetlen, hogy mennyire fiatalok, és aranyosak voltak. Körülbelül öt perc múltával egy fénykép alatt egy újabb újságcikk volt.

" 2010. december 11. - Véget ért a tehetségkutató. A One Direction harmadik helyezést ért el, mégis hatalmasabb a rajongótáboruk, mint az évekkel ezelőtt felfedezett The Wanted-nak. A fiúk most első kislemezükön dolgoznak, aminek elárulták a címét. Figyelem rajongók, hamarosan meghallgathatjátok a What make you beautiful-t! "

Ahogy lapoztam az albumot, rengeteg régi kép tárult elém, több és több cikkel fűszerezve.

" 2011. november 21. - Megjelent az Up All Night! A One Direction sikere egyre csak nő, első albumuk az UAN címet kapta."

" 2012. december 3. - Hihetetlen, hogy röpke két év alatt mekkora sikerre tett szert az öt fiatal énekes! Liam, Niall, Harry, Louis és Zayn felléptek a világ egyik legnagyobb koncert arénájában. A jegyek mindössze néhány perc alatt keltek el. A Madison Square Garden-ben nagyobb buli volt, mint valaha! "

" 2012. - Már csak úgy emlegetik, hogy a One Direction éve. Album, koncertek, turné. Minden, ami egy sikeres karrier kezdetéhez kell"

" 2013. augusztus 20. - Mozivásznon a This Is Us! A One Direction élettörténetét bemutató filmjén számtalan híresség vett részt. A tömeg London legnagyobb mozija előtt nagyobb volt, mint valaha. Ekkora tolongást még nem tapasztalt Anglia! "

" 2020. június 29. - A One Direction visszavonult. Töretlen sikerük volt hét éven keresztül, most mégis úgy döntöttek, hogy befejezik. Niall Horan, Liam Payne, Louis Tomlinson, Harry Styles és Zayn Malik megmagyarázták karrierjük befejeztét. 
-Szeretnénk a család alapításra koncentrálni. Már így néhányunk gyermekkel büszkélkedhet. Szeretnénk nyugodt családi életet élni, és lássuk be, a turnézás nem ezt biztosítja - szólalt meg először Harry.
-Teljesen egyetértek Harryvel. Pont a minap beszélgettünk erről Daniell-el. Elmondtam, hogy mi fog következni, ő pedig könnyes szemekkel hallgatta végig, hogy a gyermekünkről áradoztam, majd sírását visszafolytva közölte velem, hogy ő eddig is mellettem állt, nem számított milyen távol vagyok és, hogy ez után is bármiben számíthatok rá - mesélte szerkesztőségünknek büszkén Liam.
-Liam, szerintem összebeszéltek az asszonyok - viccelte el a komoly interjút Louis.
-Tegyünk pontot a mondat végére. Megöregedtünk, felnőttünk. Ideje feladni az álmokat, amik már teljesültek, és újakat kergetni. Köszönjük az összes rajongónak, akik ilyen hosszú időn keresztül támogattak és szerettek minket! Köszönjük a csodálatos feleségeinknek, akik mindig kiálltak értünk, és a családunknak. Személy szerint, ha anyukám nem lett volna olyan lelkes tíz évvel ezelőtt, én most nem ülnék itt. Örülök, hogy megélhettem ezt a rengeteg dolgot, és hogy ennyi emlékkel gazdagodtam az évek során. Dave, köszönjük az interjút, azt hiszem, ez volt az utolsó. Csak még egy bejelentés. Emberek! Apa leszek! - fejezte be mondandóját Zayn, és hiába kérdeztünk tőle bármit, nem válaszolt. Egyszerűen egy hatalmas mosollyal az arcán felállt és távozott. "

-Miért? - kérdeztem halkan.
-Mert mindenkinek jobb volt így. Nyugodt életünk volt - bíztatott halkan a göndör hajú, negyvenes éveit élő "bácsikám".
-Az apám eltitkolta előlem azt, hogy ki is volt valójában, szerinted ez normális? - hangom eltorzult, könnyeim szabad utat nyertek maguknak.
-Jessica, nyugodj meg. Mindenkinek jobb volt így.
-Látni akarom a This is us-t - nyögtem halkan, majd megtöröltem könnyel borított arcomat.

9 megjegyzés:

  1. Éva! Úristen! Ha nem sírtam végig az elejétől, akkor semmit sem csináltam! Imádtam! Valahogy te mindig tudod, hogyan kell megsiratni minket! Csodálom ezt a képességedet!
    Izgatottan húzogatom a napokat a naptáramban, decemberig!:) Várom a következőt. xx

    VálaszTörlés
  2. Soha a büdös életbe nem akarom látni vagy olvasni az utolsó cikket se tv-ben se újságban >.< Belegondoltam az egészbe és másodpercek alatt elbőgtem magam. Szerintem minden Directioner ettől fél és most kicsit rávilágítottál arra, hogy mire számíthatunk majd évek múlva..
    Amúgy szokás szerint fantasztikus rész lett. Nagyon ügyes vagy :* Siess a kövivel, de ne annyira mert nem akarom, hogy hamar vége legyen a blognak :'(
    xx.

    VálaszTörlés
  3. Minél hamarabb új részt akarok!! Ez is nagyon jó lett!!! :))

    VálaszTörlés
  4. Mit mondjak Éva?! Tökéletes. Az első emléknél elkezdtem sírni és nem tudom mért... Pedig olyat írtál,amit már tudtunk. Nagyon szívhez szólóan írsz. Ahogy mondtam, ma smink nélkül kell mennem suliba (nem halok bele) mert inkább írok neked megjegyzést. Egyetlen egy bajom van, vagy is kettő. Rövid részeket írsz,de legalább még inkább várjuk. A másik...mindjárt vége.:( Mindegy. Tökéletes.:) <3

    VálaszTörlés
  5. Igen! Alap esetben lusta vagyok kommentelni, de elhiszem, hogy fontos, mert én is imádok visszajelzést kapni, ezenkívül mivel rólad van szó, most igen is megerőltetem magam. :D
    Szóval. Nem tudom, hogy csinálod, de egyszerűen magható amit leírsz. A kis "cikkek" pedig egyértelműen sírásra kényszerítenek. Furcsa bele gondolni, hogy ez egyszer tényleg bekövetkezik. Ezenkívül az is furcsa lesz, ha ez a blog véget ér. :/
    Várom is a végét, meg nem is.
    u.i.: Én is látni akarom a This is us-t!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia, drága írónő!:)
    Tudom, nem szoktam írni, de csak nem régen vettem észre, hogy folytattad a blogot, és azonnal elolvastam az összes eddigi részt... És hát hű!*-* El vagyok ájulva! Ez az egyik legjobb blog, amit valaha olvastam. Köszönöm, hogy megosztottad velünk, ezt a csodálatos szerzeményt. Köszönöm, hogy olvashatom!<3
    El sem tudom mondani, mennyire várom már az új részt, annak ellenére, hogy tudom nem sokára végleg búcsút kell vennünk ettől a történettől...
    Imádlak és a történetet is!
    Ölel, Sky <3

    VálaszTörlés
  7. Éva!Éva!Éva! Miért? Őszintén, ez volt az első rész, aminél megijedtem. Nem könnyeztem ( ne utáljatok ). Azt hittem most egész regényt fogsz írni erről az egészről. Aztán eljött a vége.. nem hiszem el! Olyan sírógörcsöm lett! Nagyon várom már a következő részt! Vagyis.. jaj! Annyira rossz, hogy tudom, hamarosan befejeződik!
    "U.i. : Betty Styles :* "
    emlékszel? ... első kommentjeim befejezését mindig így írtam meg. szeretlek sis. :*

    VálaszTörlés
  8. Szia Éva!:) Tudom régen írtam kommentet, sajnálom. Csak mostanába, ha meglátom.,hogy fenn van új rész, elolvasom, pipálok, és megyek tanulni.:// Sosem csalódtam az írásodban, mindigis egyedi volt, meglepetésekkel teli (ahogy most is) öröm olvasni ,és te megérdemled a komikat ,feliratkozókat! Hidd el, hogy elfogod érni azt a háromjegyű számot, anélkül, hogy bármit is mondanál, sőt még többet is! A te blogod volt az, amit én elsőnek láttam s egyből meg is tetszett..Attól a perctől kezdve eldöntöttem,én is ilyen jó blogot szeretnék írni, mint te. Viszont volt egy kis probléma. Nem sikerült..-Hát hogy sikerült volna?! Hisz én hozzád képest eltörpülök az írásaimmal, hiába van 20 feliratkozóm.Így hát belenyugodotam. -Nagyon szépen köszönöm azt, hogy írsz tovább, megírod a 2.évadot. Ezt azért mondom, mert valakit (pl.téged) megadatott az a dolog, ami másnak nem. Ez az írás..Óriási tehetséged van hozzá, és, ha ezt ki is használod, másnak szerzel vele örömet.:) Nem szeretném tovább húzni a szót, várom a kövit.:*
    xxAnnie C.

    VálaszTörlés
  9. nagyon jó lett:) és olyan kár hogy hamarosan vége:/ de a jelen fontos:D nagyon tetszett, nagyon ügyesen írsz..csak így tovább:)!<3

    VálaszTörlés